מידע מקצועי

איך לבחור הצללה לפינת ישיבה בגינה

איך לבחור הצללה לפינת ישיבה בגינה

פינות ישיבה צבעוניות ומזמינות יכולות לשדרג את המראה של כל בית או חצר, אבל הגשם והשמש בדרך כלל לא עושים להן טוב, מה שעשוי לפגוע בהנאה מהן אם רוצים להשתמש בהם מחוץ לבית.

פינות הישיבה משמשות כאלמנט משמעותי בעיצוב הגינה, ולכן חשוב להקפיד לבחור פינת ישיבה שתתאים היטב לאופי החצר שלכם, וגם תוכל להחזיק מעמד לזמן רב – בין אם בחום הקופח או בגשם השוטף. כדאי לחפש פינות ישיבה טובות שמיוצרות מחומרי גלם איכותיים – אל תסתפקו בשולחן עם כמה כיסאות פלסטיק, ודאגו לבחור פינות ישיבה עמידות.

אחד הפתרונות הנפוצים שמאפשר ליהנות מפינת ישיבה בחוץ בכל עונות השנה, וגם לשמור עליהן לאורך זמן, הוא פרגולה גדולה שמגנה עליה מפני פגעי מזג האוויר. עם זאת, פרגולה סטנדרטית קבועה מצלה על פינת הישיבה גם כשאנחנו רוצים להיות בשמש, ולכן לא מדובר בפתרון מושלם. אמנם תמיד אפשר להזיז את פינת הישיבה אל מחוץ לאזור המוצל, אך זה מסורבל ולא נוח.

פתרון אחר ומוצלח לא פחות הוא פרגולות אלומיניום, וספציפית יותר, פרגולות אלומיניום חשמליות שניתן לפתוח ולסגור אותן מתי שרוצים באמצעות שלט רחוק. בפרגולות אלומיניום חדשניות קיימים דגמים עצמאיים שנשענים על ארבעה עמודים ודגמים שנשענים על קיר ומתאימים למרפסות. בנוסף, ניתן לבחור האם לסגור אותן מן המרכז או מאחד מהצדדים של הגג.

מלבד העובדה שהאלומיניום הוא חומר קל וגמיש, הוא מגיע במגוון של סגנונות וצבעים, כך שלא משנה אם רוצים מראה כפרי או מודרני, תמיד ניתן להתאים את הפרגולה לסביבה ולא ההפך…

סגירת חורף למרפסת

יתרון נוסף של שימוש בפרגולות אלומיניום הוא שניתן להשתמש בהן כחלק מסגירת חורף עם דלתות הזזה או סוככים על מנת ליצור מתחם סגור לחלוטין בכל גודל שרוצים, כך שאין למעשה מגבלה על סוגי פינות ישיבה והגודל אותו הם תופסות. לכן, הפתרון הזה מתאים במיוחד למבנים מסחריים וציבורים כמו למשל מועדונים, בתי קפה, מסעדות ואפילו בתי מלון.

יתרונות נוספים

לפרגולות אלומיניום יש גם כמה יתרונות נוספים מעבר להצללה מעולה:

תאורה פנימית

המערך החשמלי של הפרגולה מאפשר להתקין בה נורות עם עמעום (דימר) שיוצרות אווירה מתאימה ומאפשרות ליהנות מהישיבה בחוץ גם בערב ללא צורך בתאורה חיצונית חזקה.

התקנה מהירה

בניגוד לפרגולות סטנדרטיות שדורשות בנייה מותאמת אישית לכל לקוח וההתקנה שלהן מורכבת יחסית. לעומת זאת, פרגולות אלומיניום רבות בנויות באופן מודולרי כך שכל מה שצריך לעשות הוא להרכיב את החלקים המתאימים, פעולה שלוקחת מספר שעות בלבד.

תחזוקה פשוטה

האלומיניום וכיסוי הפלסטיק של הפרגולה עמידים בפני עובש ואינם מתעקמים או מתפוררים, מה שהופך את התחזוקה שלה לפשוטה ביותר: מספיק לנקות אותה באמצעות מטאטא וסמרטוט לח. (אם ישנו מרזב מובנה, ניתן גם לשטוף במעט מים).

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר