מידע מקצועי

וילונות עבים אקוסטיים

וילונות עבים אקוסטיים

למי מאתנו לא קרה שחזרנו הביתה מיום עבודה מפרך, קיווינו רק להתרווח מול הטלוויזיה ולהירגע קצת, כשלפתע הכלב מהחצר הסמוכה החליט לפצוח במחרוזת נביחות בלתי פוסקת ולקדוח לכם חור בראש, או הבן המתבגר של השכנים נזכר שזה הזמן המושלם להתאמן על מערכת התופים החדשה שקיבל במתנה ליום ההולדת. השכונה פשוט מעוצבת על הפנים מבחינה אקוסטית, הסברתם באנחה לחברים והשלמתם בהכנעה עם מר גורלכם מתוך הכרה בכך שפשוט תיאלצו להמשיך ולסבול מהרעש עד שתעברו ביום מן הימים, אם בכלל, לבית מבודד במושב בצפון.

אז זהו, שאתם לא חייבים לוותר על שקט ושלווה

אחד התחומים שיחוללו מהפכה באיכות החיים שלכם הוא עיצוב וילונות אקוסטיים. וילונות עבים, או וילונות אקוסטיים, יכולים להפחית רעשים חיצוניים. כתוצאה מכך, הם יכולים לשפר את איכות חייכם. אם ברצונכם לבחור בעיצוב וילונות מיוחד המותאם לצורכים הייחודיים, כדאי שתשקלו לפנות ללימס, סטודיו לעיצוב פנים, שיסייע לכם בעיצוב וילונות לבית, או בבחירת וילונות לסלון, שיעניקו לכם את האפקט שבו אתם מעוניינים הן בצמצום רעש, הן באיזון בין הצללה ותאורה מבחוץ ושמירה על פרטיותכם ובתחומים נוספים.

חשוב לציין שהוילון לא מסוגלים להעלים לחלוטין רעש משמעותי מבחוץ אלא רק להקטין אותו, רעש משמעותי צריך פתרון אחר ולא וילון

בידוד אקוסטי – למנוע מרעש להיכנס או לצאת

וילונות אקוסטיים עבים הם פיתוח חדש יחסית, המאפשר ספיגת קולות בלתי רצויים המגיעים מבחוץ מצד אחד ומניעת הדהוד, והפחתת קולות הנשמעים בבית לצאת החוצה מצד שני. המידה בה מצליח הווילון לבודד את החלל מבחינה אקוסטית תלויה בסוג הבד הנבחר. בווילונות בד נשפכים, לדוגמה, ככל שהבד ממנו הווילון עשוי עבה יותר, כך הוא ימנע מרעשים להיכנס או לצאת באופן יעיל יותר (קרי, יספוג את הקול באופן טוב יותר) ויתרום להפחתת הרעש בה אתם מעוניינים. בבואכם לבחור את סוג הווילון האקוסטי בו אתם מעוניינים, רצוי שתקדישו מחשבה גם לשאלה ממי אתם מתכוונים להזמין אותו.

סטודיו איכותי לעיצוב פנים המספק וילונות לבית בהתאמה אישית יעניק לכם ייעוץ מהשלב הראשון בכל הנוגע לבחירת סוג הבד של הווילון (מווילונות בד קלאסיים בסגנונות תפירה שונים כגון פלדים ולולאות, דרך וילונות רומאיים רכים ועד וילונות ונציאניים מעץ או מאלומיניום ווילונות גלילה), הצבע המתאים לכם והסגנון הרצוי.

נציג מטעמו יקפיד ללוות אתכם בכל שלבי התהליך – מקבלת ההחלטה בדבר סוג הבד הרצוי, דרך בחירת הצבע והסגנון ועד למדידה בביתכם במידת הצורך וליווי במהלך ההתקנה עצמה. אם רעש הוא המפגע הטורד את מנוחתכם, יש להכניס למיקום גבוה במערך השיקולים המנחה אתכם בכל ההחלטות הללו את המידה בה יכול הווילון לבודד את הדירה מפני קולות מבחוץ.

סטודיו לימס – עיצובים בבד לוילונות ופינות ישיבה

סטודיו לימס ממוקם בנס ציונה ומציע מבחר רחב של פינות ישיבה מבד בהתאמה אישית ומבחר עשיר של וילונות לבית. תוכלו להגיע לסטודיו עצמו ולהתייעץ עם מעצבת פנים שתוכל לסייע בבחירת הוילונות או פינות הישיבה בהתאמה מלאה. למפת הגעה ומידע נוסף צרו קשר עוד היום

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן