מידע מקצועי

כך תשדרגו את פנים הבית

כך תשדרגו את פנים הבית

שילוב פינות רביצה בחלל הבית נהפכו לטרנד לוהט המאפשר לדיירים לוותר על הספות והכורסאות האלגנטיות הנמצאות בחלל הסלון ופשוט לרבוץ על פופים צבעוניים ונוחים ופשוט לנוח מתלאות היום. בתהליך עיצוב פנים לבית מעצבים רבים ממליצים עם שילוב פינת ישיבה עם פופים שיכולה אגב להיות בכל מקום בבית, כן גם במקומות שלא חשבתם עליהם, פשוט ליצור פינה נוספת בחלל הבית בה ניתן לרבוץ בנוחות ולשים את הרגליים על הדום או על הרצפה ופשוט ליהנות מפינה נוחה בה ניתן לשבת בכל זמן רצוי.

היכן ניתן לשלב פינת ישיבה עם פופים?

בחלל הסלון

גם אם קיימת מערכת ישיבה אלגנטית בחלל הסלון, תוכלו למצוא פינה מעט שוממת ולהניח בה שטיח גדול ופשוט לזרוק כמה פופים. כמו כן, תוכלו להציב במרכז הסלון שטיח עם כמה פופים צבעוניים ושוט ליצור חלל צבעוני ומעניין יותר. מובן שתוכלו להתייעץ עם מעצב פנים כדי שיסייע לכם למצוא פינה בחלל הסלון לשילוב הפופים.

בחדר הילדים

שילוב פופים בחדר הילדים יכול להיות פרקטי ונהדר, כיוון שהילדים יוכלו לשבת על הפופים ופשוט ליהנות מרביצה נוחה כאשר הם יושבים ומשחקים במשחקי מחשב או צופים בטלוויזיה. את הפופים תוכלו להניח במרכז החדר על שטיח ממש מול כורסת טלוויזיה כדי לתבל את החלל בצבע מיוחד וגם לאפשר לילדים לשבת בנוחות כאשר הם משחקים.

פופים בחדר השינה

חדר השינה אומנם הוא רך ורומנטי, אבל הוא יכול להיות גם מעניין וביתי כאשר בוחרים את האלמנטים הנכונים. בפינה מסוימת בחדר תוכנו להניח פוף אחד או שניים ופשוט ליצור פינה שנטית מעניינת שתוכלו ליהנות ממנה מפעם לפעם.

מתחת גרם המדרגות

בבתים פרטיים, דירות גג או בכל בית שיש בו גרם מדרגות, ניתן להפוך את החלל הנמצא תחת המדרגות למקום ישיבה מפנק בו ניתן לשבת יחד עם כל בני המשפחה ופשוט ליהנות מהביחד. בפינה זו תוכלו להציב כורסאות ופופים נוחים ואפילו פינות ישיבה שנטיות כדי ליצור חלל מעניין ומפנק במיוחד.

אז לא משנה היכן בחרתם למקום את הפופים, חשוב ביותר להוסיף לינה אלמנטים שונים שיהפכו את הפינה לחמימה ונעימה, כזאת שכיף לשבת בה בכל הזדמנות כמו – שולחן קפה קטן, שטיחים צבעוניים, עציצים, תמונות אווירה, תאורה רכה ועוד.

היכן ניתן למצוא את הפופים?

כיום ניתן למצוא סטודיו לעיצוב פופים המציע מגוון סוגי פופים עם ריפודים מיוחדים וצבעים וגדלים המותאמים עבורכם באופן אישי. למעשה, ניתן לבחור מבין הקולקציה המוצעת, שאלה פופים המותאמים אישית או פשוט להזמין פוף מעוצב על פי רצונכם האישי והעדפותיכם. הרעיון הוא ליצור פינה נעימה וצבעונית אשר תשלב פופים בצבעים עליזים ושמחים, ולכן תוכלו לבחור פופים בצבעים שונים כדי שישתלבו בצורה נהדרת בחלל הבית.

נכתב באדיבות: לימס סטודיו לעיצוב וילונות, פופים ופינות ישיבה

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר