מידע מקצועי

סטודיו לעיצוב פופים בהתאמה אישית

סטודיו לעיצוב פופים בהתאמה אישית

הכנסה של פופים לחלל הבית או לחדרים השונים לא זקוקה לסיבה מיוחדת, הם פשוט מונחים על הרצפה ומעשירים את האווירה ביופי ובחדווה שהם מעניקים. לא נחוץ מזג אוויר מסוים כדי להחדיר אותם לבית שלנו הם מתאימים לכל עונה – בקיץ אפשר להתרווח עליהם והם מאווררים בבד הכותנה שלהם ובחורף להתכרבל לתוכם כשהם מכילים אותנו כמו רחם חמימה ונעימה.

פופים מעלים חיוך אצל כל אורח שנכנס לחלל האישי שלנו, הם מעבירים אנרגיות חיוביות וטובות. מוצרים אלו הפכו ללהיט כבר לא מעט שנים והם כל הזמן משתדרגים, כיום, ישנם מגוון סגנונות ורעיונות לפופים. ניתן להגיע היום לכל סטודיו לעיצוב ולהתרשם ממבחר פופים מעוצבים בהזמנה אישית כשהבעיה היחידה שעשויה להיות היא – במה לבחור?

פופים מרעננים כל עיצוב

כבר זמן רב שמוצרים כמו פופים בהזמנה אישית הפכו להיות להיט שלא אבד עליו הכלח. פופים הן מעין סוכריות צבעוניות שמעטרות לנו את הבית ולא נותנות לנו לפזול לעצב ודכדוך בגלל הרכות, הצורה וההכלה שלהם. הם מכניסים הומור וסגנון קסום לכל עיצוב הבית ומחדירים קלילות ורכות לעיצוב כבד של חלל. הם מתאימים את עצמם לכל עיצוב ממודרני לקלאסי.

צורות, מרקם צבעוניות

היום ניתן למצוא פופים מכל הסוגים והמרקמים. בגלל הנוחות שהם מספקים, ניתן להתאים אותם לעיצובים רבים. ניתן למצוא פופים בהזמנה אישית מבדים שונים כמו קטיפה, כותנה, ואפילו מעור או סקאי. הם מאוד הם מגיעים במנעד של צבעים וגוונים, גם הגדלים יכולים להיות בהתאמה אישית, וגם כאמור הצורות ורמת הקשיחות; ניתן להכין פופים בצורת ריבוע או משולש, פופים קלאסיים שהם נוזלים ומקבלים את הצורה של הגוף ועוד.

לימס סטודיו לעיצוב פופים בהתאמה אישית ממוקם ביבנה ומתמחה בעיצוב פופים ייחודיים במחירים אטרקטיביים, כל המוצרים בסטודיו תוצרת כחול לבן ונתפרים על ידי לימור הבעלים.

אתם מוזמנים לצפות בקטלוג פופים מעוצבים

פופים בהתאמה אישית

כל אחד שמעוניין לרכוש היום פופים בהזמנה אישית לחלל הבית שלו ומעוניין למצוא את הפופים האולטימטיביים שהכי יתאימו לו, יכול לפנות ללימס סטודיו לעיצוב פופים בהתאמה אישית ושם לקבל את הפופים הייחודיים והמקוריים שיכינו עבורו במיוחד. ניתן ליצור פופים שיתאימו לחלל הסלון או לריהוט ששולט בו, פופים שיתאימו לגינה שלכם או לחדר המשחקים של הילדים. יש מגוון של רעיונות ותוכלו אף להתייעץ עם המעצבים עד שתגיעו לפוף המושלם עבורכם.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן