מידע מקצועי

פינות ישיבה למשרד

פינות ישיבה למשרד

המשרד שלנו הוא ללא ספק כרטיס הביקור של העסק שלנו. הוא זה שיספק ללקוח את הרושם הראשוני וכולנו יודעים כמה רושם ראשוני הוא משמעותי. זו הסיבה, שבעלי משרדים רבים משקיעים משאבים גדולים בעיצוב המשרד שלהם בכלל ובעיצוב פינות ישיבה למשרד בפרט. משרד מעוצב ואסתטי משדר יוקרה, ביטחון, אסתטיקה ומעניק ללקוחות, לעובדים ולאורחים בו, תחושה נוחה ונעימה.

משרד מוזנח ולא מושקע, בדרך כלל גם יבריח את הלקוחות. לכן, חשוב מאוד לעצב את המשרד בצורה מרשימה, שתתרום באופן ישיר להצלחתו. ריהוט משרדי כולל פתרונות אחסון שונים, כיסאות, שולחנות, עמדות מחשב ועוד. בנוסף, מומלץ לשלב פינות ישיבה למשרד או פינות המתנה למשרד, בדומה לפינות ישיבה לגינה או לסלון, ישנן גם פינות ישיבה המתאימות במיוחד למשרדים.

בסטודיו לימס תוכלו למצוא מבחר רחב של פיות ישיבה בכלל ופינות ישיבה למשרד בפרט, במגוון בדים, צבעים וסגנונות שונים. ניתן לעצב פינת ישיבה למשרד בהתאמה אישית. כל פינת ישיבה נתפרת אצלנו בסטודיו תוצרת כחול לבן.

פינות ישיבה למשרד – מה צריך לקחת בחשבון?

עיצוב

לא משנה איזה עסק יש לך, אתה רוצה שהמשרד שלך ישדר רצינות ויוקרה. לכן, חשוב לבחור פינות ישיבה למשרד שאינן מקושקשות או רועשות מדי, אלא בעלות מראה סולידי ושקט, שמשדר יוקרה ויציבות. בעלי משרדים רבים נעזרים בשירותים מקצועיים של עיצוב פנים למשרד. הבחירה הרווחת היא בפינות ישיבה בשילובי צבעים כהים, כמו שחור, אפור, בורדו וכדומה. מומלץ מאוד להתאים את צבעי פינות הישיבה לצבעים השולטים במשרד, על מנת ליצור מראה אסתטי ומושלם.

נוחות

חשוב מאוד כי פינת המתנה למשרד תהיה נוחה במיוחד. פעמים רבות זמני המתנה ארוכים מעיקים על באי המשרד ויצירת נוחות מקסימלית עבורם באמצעות פינת ישיבה למשרד, ללא ספק תקל את המצב ותאפשר להם להמתין בהנאה.

ריפוד לפינות ישיבה למשרד

חשוב מאוד כי הריפוד של פינת ישיבה למשרד ישדר יוקרה ואלגנטיות ולכן מומלץ לבחור בבד מתאים. כמו כן, חשוב לבחור בבד שניתן יהיה לנקותו בקלות. לא הייתם רוצים שהלקוחות שלכם יראו כתמים מפוזרים על הכורסה.

פינת ישיבה למשרד

גודל

חשוב מאוד כי פינות ישיבה למשרד יתאימו לשטח עליו הן ממוקמות. כך חלל החדר ינוצל בצורה מקסימאלית. פינת ישיבה גדולה מדי בחלל קטן תיצור תחושה של צפיפות וחוסר אסתטיקה. פינת ישיבה קטנה למשרד בשטח גדול מאוד, עלולה ליצור תחושת דלות. לכן, חשוב שפינות הישיבה יותאמו בגודלן לגודל המשרד. ניתן לשלב שתי כורסאות גדולות, אחת גדולה ושתיים קטנות, כורסה גדולה או פופים אלגנטיים, פינת ישיבה פינתית למשרד החוסכת במקום ומסייעת לנצל את השטח בצורה מיטבית ועוד.

שולחן

פינות המתנה למשרד כוללות גם שולחן תואם. מומלץ לשלב שולחן מעץ מלא, בצבע כהה, התואם למערכת הישיבה. גם שולחן זכוכית יכול להתאים לפינת ישיבה משרדית ולשדר יוקרה ואיכות.

פינת ישיבה לחדר אוכל

לסיכום

בחירת ריהוט למשרד יכולה להיות משימה די מורכבת, אנו בלימס עיצובים בבד מציעים לכם מגוון רחב של פינות ישיבה למשרד בעיצובים מרהיבים ועוצרי נשימה.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן