מידע מקצועי

רשתות צל מעוצבות עבור פינות ישיבה בגינה

רשתות צל מעוצבות עבור פינות ישיבה בגינה

אם בעבר היינו תולים סדינים או בדים שונים לצורך הצללה, כיום הדבר שונה לחלוטין, עם התקדמות והתפתחות תחום ההצללה, נראה כי יש לא מעט פתרונות נהדרים המאפשרים לאנשים לקבל חצר או מרפסת מוצלת, אך זאת מבלי לפגוע כלל בעיצוב הכולל וזאת בעזרת אביזרים שונים כמו – רשתות צל דקורטיביות, בעזרת סוככים, פרגולות, גזיבו ועוד מגוון פתרונות הצללה אחרים.

ישנם אנשים אשר מעוניינים בפתרונות הצללה קבועים בכדי לספק צל עבור פינות ישיבה לגינה, ולעומת זאת ישנם אנשים המעוניינים בפתרונות הצללה זמניים, כך שבחורף הם יוכלו לקפל את ההצללה ולאחסן אותה במחסן. כאשר מדבר על פתרון הצללה זמני, נראה כי רשתות צל הן הפתרון הטוב ביותר, מכיוון שניתן בקלות לתלות אותן ובחורף להסיר אותן בקלות רבה.

מהי רשת צל?

רשת צל היא למעשה סוג של יריעת בד העשויה מחומרים שונים ולרוב הן עשויות מבד פלסטי. הרשת הינה בעלת צפיפות גבוה אשר נותנת הצללה והגנה מפני השמש היוקדת וזאת מבלי לחסום כלל וכלל את האוויר, כך שתוכלו לקבל פתרון הצללה לצד אוויר צח. רשתות צל לגינה תוכלו למצוא במבחר גדלים וניתן להתקין אותם על פי דרישתכם בכל מקום אפשרי.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים רשתות צל לגינה או למרפסת?

ראשית, יש לבחור רשת צל בצפיפות גבוהה, על מנת לקבל הצללה מלאה, לפחות בעלת צפיפות של כ – 90% שהן איכותיות יותר. כמובן שניתן למצוא גם בצפיפות נמוכה יותר, אך הן פחות מומלצות. מעבר לכך, חשוב לבחור רשתות צל איכותיות המעכבות בעירה ובעלות מיפוי מסנן קרני שמש – UV, שהן מומלצות יותר.

בעת הבחירה ברשתות צל עבור פינות ישיבה בגינה, חשוב לבחון היטב את הבד ולוודא כי הרשת תפורה היטב מסביב ומהודקת בחגורה מיוחדת אשר מונעת את התפוררות הבד בקצוות. הרי לבל נשכח כי הרשת חייבת להיות חזקה ועמידה גם מפני רוחות חזקות וגשמים.

על מנת לשמור על רשת הצל לטווח זמן אורך וכדי שהיא תשמש אתכם בנאמנות שנים רבות, מומלץ לרכוש כבלי מתיחה וחבלים איכותיים אשר ירתמו את הרשת וימתחו אותה היטב באמצעות הטבעות שמופיעות בקצוות של הרשת.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן