מידע מקצועי

פינות ישיבה מעוצבות בגדלים שונים

פינות ישיבה מעוצבות בגדלים שונים

פינות ישיבה מעוצבות – נקודת המוקד בכל חדר

בין אם מדובר במשרד שדרוש לו שדרוג עיצובי משמעותי, סלון עייף או אפילו מרפסת סגורה שזועקת לקצת אור, אין ספק שאחד האלמנטים הטובים ביותר לשילוב בחללים אלו הן פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, כאלו שמתאימות לאירוח, לפגישה עסקית או סתם לרביצה של אחר הצהריים מלא שמש.

פינות ישיבה מעוצבות ניתן למצוא היום במגוון חומרים ודגמים, אותם ניתן לבחור ולהתאים באופן אישי ואינדיבידואלי לכל חלל. לצד פינות ישיבה מעור, אפשר לגוון ולבחור דווקא פינות ישיבה מבד אשר מעניקות לחלל תחושה עדינה וקלילה, דורשות תחזוקה מעטה ומחזיקות מעמד לאורך שנים ארוכות.

פינות ישיבה בגדלים שונים ובעיצוב אישי

כל חדר דורש פינת ישיבה מעוצבת בסטייל שונה המתאימה לגודלו ולאופיו. בבואנו לבחור פינות ישיבה מעוצבות לחלל הסלון, המשרד או חדר האורחים, כדאי לחשוב על גודל החדר, האם הוא מרובע ומלבני, כמה מקומות ישיבה דרושים לנו ואלו פינות ישיבה מעוצבות בצורה המתאימה ביותר לאופי ולסגנון אותו אנו אוהבים. המגוון הרחב כל כך של פינות הישיבה מאפשר לנו לבחור בדיוק את מה שאנחנו רוצים ולא להתפשר על מספר מקומות הישיבה, הצבע או הטקסטורה.

לצד פינות ישיבה מעוצבות לסלון ניתן ליצור פינות ישיבה קטנות ואינטימיות גם בחדר השינה, חדר הילדים או חדר האורחים, תוך מחשבה על גווני החדר השונים, כמות האנשים שמשתמשים בפינות הישיבה ועל גיל האנשים. גם לילדים הקטנים ניתן להתאים פינות ישיבה מעוצבות בדיוק כפי שהם אוהבים ותוך שימוש באלמנטים שמתאימים לחדרי ילדים.

אז מה חשוב לבדוק כשקונים פינת ישיבה?

בחירת מערכות ישיבה מועצבות בסגנון ובצבעים שאנו אוהבים ועשויות מהחומרים שאנו מעדיפים היא קריטית ביותר, אך חשוב גם להקפיד איכות חומרי הריפוד והמילוי, הנוחיות והיציבות לאורך זמן של פינת הישיבה אותה בחרנו וכן עמידות החומרים מהם היא עשויה.

בנוסף, כדאי לבדוק כי פינות הישיבה נבנו לפי כל תקני הבטיחות וכי ניתן להזיזן בקלות כדי לשמור על סביבתן נקייה ונטולת אבק ושאר מזיקים. חשיבות נוספת קיימת לבחירת העיצוב תוך מחשבה על הקונספט העיצובי של כל הבית.

כך שהעיצוב בו בחרנו ישתלב בחלל בצורה הטובה ביותר ויוכל להפוך באמת לנקודת המוקד בחדר. לבסוף, חשוב לזכור שפינות הישיבה צריכות להיות נוחות לכל המשפחה ולשמש כמוקד לזמן איכות משותף לכולם, לכן כדאי לבחור בפינת ישיבה שצורתה מתאימה להווי המשפחה וכמובן למספר הנפשות.

האפשרויות הבלתי מוגבלות, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת השימוש בהן, הופכות את פינות הישיבה לאלמנט המרכזי בכל סלון, חדר המתנה או כל חדר אחר בו הן מוצבות.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר