מידע מקצועי

פינות ישיבה מבד

פינות ישיבה מבד

אחד הדברים שמרשימים ביותר לקוחות פוטנציאליים שמגיעים לפגישה עסקית ראשונה הוא העיצוב והאווירה הכוללת במשרד שלך. ממש כמו בפגישה עיוורת בה הקליק הראשוני מתבסס קודם כל על המראה, כך גם הרושם הראשוני של הלקוח ממך ומהדרך בה אתה פועל תלויה גם בתפאורה שאתה מציג בחלל העבודה שלך. אחד האמצעים לשדרג כל חלל עבודה הן פינות ישיבה מבד שמעניקות מראה צבעוני, אלגנטי ומהודק לכל חדר.

בין אם מדובר בחדר הישיבות שלך, בלובי המשרד או בקפטריה של העובדים, אפשר למקם פינות ישיבה מבד בכל מקום. הן נוחות ונעימות, מזמינות להתיישב ולהירגע ומוסיפות צבע לחלל לעיתים קר של מקום העבודה. כמו כן פינות ישיבה מאפשרות להיות פחות רשמי עם הלקוחות ולהתחבר על ידי ישיבה נינוחה וקרובה, בלי להרגיש מעונבים מדי לאורך כל הפגישה.

להירגע בזמן העבודה – פינת ישיבה מבד למשרד

בחירת פינות ישיבה למשרד שלך תלויה קודם כל בקונספט העיצובי הכולל של החלל כולו. אם המשרד קטן וחלליו קטנים, אפשר לבחור פינות ישיבה מבד בנות מושב אחד או שניים, שיוסיפו מקום לשבת ולהמתין לפגישה או מקום נחמד לעובדים להירגע בזמן הפסקת הצהריים. במידה ומדובר בחלל גדול ורחב, אפשר לשלב פינת ישיבה שמאפשרת אירוח של אנשים רבים ואפילו קיום של פגישות גדולות כמו הרצאות או פרזנטציות לעובדים או ללקוחות.

אלמנט חשוב נוסף בבחירת פינת ישיבה מבד הוא הנוחיות. הריפוד הרך של פינות ישיבה אלו נעים ומענג ולכן מזמין לשבת. למרות שמדובר בריפוד מבד, החומרים בהם משתמשים לבניית מערכות הישיבה וסוגי הבדים השונים בהם הן מרופדות מיוצרים תוך מחשבה על איכות ועמידות הרהיט לאורך זמן רב. לכן ההשקעה בבחירת פינות ישיבה מבד היא השקעה כדאית במיוחד – אנו משקיעים במוצר נוח, נעים לשימוש ועמיד למשך שנים ארוכות.

עם בסיס או בלי בסיס? בחירה עיצובית אישית!

פינות ישיבה מבד נבנות על גבי בסיס מעץ מלא או ללא בסיס, בהתאם לדרישות הלקוחות. גם סוגי בדי הריפוד מגוונים ומשתנים. הגמישות הזו מאפשרת לכל בעל משרד, מעצב פנים או אדם שפשוט רוצה לשדרג את סלון ביתו לבחור בעיצוב אינדיבידואלי, כזה שלא נראה במקום אחר ומיוחד לו. כך נוצר מראה מיוחד המותאם לאישיותו של הקונה, כזה שלא ניתן להשיג בחנות רהיטים בייצור המוני.

לסיכום

בחירת פינות ישיבה מבד למשרד וגם לבית מאפשרות גמישות עיצובית ויצירת מראה שמשקף את האישיות, את האהבות ואת ההעדפות האישיות של דיירי הבית או בעלי המשרד. היתרון הזה הופך את מערכות הישיבה האלו לאטרקטיביות, נוחות וכדאיות במיוחד.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן