מידע מקצועי

איך לעצב דירה חדשה בצורה ייחודית ומעניינת?

איך לעצב דירה חדשה בצורה ייחודית ומעניינת?

קניית דירה חדשה – גם מקבלן וגם אם היא יד שניה – היא תמיד אירוע מרגש מאוד. זו גם הזדמנות מצוינת להעניק לבית שלכם מראה חדש, ייחודי ומעניין. מצד שני המעבר עצמו, כמו כל שינוי, כרוך בלא מעט סידורים והוצאות: התשלום עבור הנכס, עלות המשכנתא, שכר הטרחה של עורך הדין שליווה את הרכישה, עלות חברת הובלות שתבצע את ההעברה, הדברה ועוד – ולכן ישנו גם רצון להגיע לעיצוב מרשים בלי יותר מדי הוצאות. הפתרון האידיאלי: פריטים ססגוניים, שמתבלטים מיד לעין ומשפיעים במידה ניכרת על המראה של כל חלל, ושבנוסף מוצעים במחיר אטרקטיבי – ובקיצור, פופים, וילונות ומערכות ישיבה.

פופים – התוספת המושלמת לכל חדר

פוף צבעוני הוא תוספת מומלצת לכל חדר ולכל סגנון עיצוב. בחדרי ילדים, בסלון, בפינת משפחה, במרפסת, בגינה (וגם במרחבים ציבוריים – למשל ספריה או מועדונית) הוא תמיד משרה סביבו אנרגיות של נוחות, נינוחות, רכות וחמימות.

פוף הוא דרך מעולה לרכך ולהקליל עיצוב פורמלי או לחילופין להעשיר חלל שעוצב בסגנון מינימליסטי. המבחר הרחב מאוד של הצבעים והדוגמאות מאפשר לכל אחד ולכל אחת למצוא פוף שישתלב באופן מושלם בכל חלל וייצור הרמוניה שובת לב עם שאר הפריטים.

בחירה נוספת היא לגבי הגודל, כך שמצד אחד הפוף לא ייבלע בחלל ומצד שני לא ישתלט עליו. עוד כדאי לדעת שישנם פופים גדולים שמאפשרים ישיבה של שני אנשים ביחד או אפילו לשכב עליהם בשיא הנוחות. שני דגשים נוספים הם בהיבט הפרקטי: תפירה כפולה שמבטיחה תוחלת חיים מרבית, וביטנה מלייקרה כך שקל להסיר את הציפוי ולכבס אותו כדי שהפוף יישאר מרשים לטווח ארוך, וגם בשימוש אינטנסיבי.

איך להתאים וילונות לכל חדר?

וילון הוא עוד פריט לא יקר שמספק גם תועלת פרקטית וגם תועלת אסתטית. מומלץ לקנות וילונות לבית החדש בסטודיו שיעזור לכם לבחור את הווילון האופטימלי לכל חדר קודם כל בהתאם לצרכי ההצללה, ולאחר מכן בהתאם לגוונים הדומיננטיים הרצויים. כדאי לזכור שהאפשרויות בתחום זה רבות ומגוונות – וילון רומאי, וילונות ונציאניים, וילון גלילה, שלל סגנונות תפירה ועוד – ולכן החשיבות הרבה של הייעוץ המקצועי.

מערכות ישיבה מפנקות

על-מנת שתוכלו להתרווח בבית החדש ולהתמלא בנחת, כדאי להצטייד במערכות ישיבה מפנקות. עבור פריטים אלה הבחירה היא בין פינות ישיבה עם בסיס עץ או בלעדיו, ועוד החלטות חשובות הן הממדים ושילובי הצבעים שיהפכו את הסלון לשובה לב. ישנן גם מערכות ישיבה שנפתחות לכדי מיטה – ובאופן כללי גם במקרה זה תקפה ההמלצה להגיע למקום שמספק ייעוץ איכותי שנשען על ניסיון עשיר ויושרה מלאה.

טיפים נוספים למעבר קל ומוצלח

על-מנת שתוכלו ליהנות מתהליך עיצוב דירה חדשני תוך זמן קצר ככל האפשר אחרי המעבר, חשוב קודם כל למצוא חברת הובלות מומלצת. בפרט חשוב לא להתפשר על האמינות – כך שתוכלו לדעת בוודאות שבבוקר יום המעבר המובילים יתייצבו בדיוק בזמן שנקבע.

טיפ נוסף הוא לרשום באופן ברור על כל קרטון, מכל הצדדים שלו, את החדר אליו הוא מיועד. בדרך זו העובדים של חברות הובלה יכולים לנתב את הקרטונים למקום הנכון, בלי שיצטרכו לשאול אתכם – ולכם ייחסך זמן יקר אחרי שהם ילכו לדרכם ואתם תתחילו לפרוק ולארגן את הבית החדש.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר