מידע מקצועי

וילונות גלילה בעיצובים שונים

וילונות גלילה בעיצובים שונים

אתם אנשים שמעריכים את הפרטיות שלהם. אין צורך שהשכנה החטטנית שמפטרלת מדי יום מתחת לבניין תבלוש אחר כל תנועה שלכם, או שדיירי הבניין ממול יראו כל דבר שאתם עושים במרחב האינטימי, האישי והבטוח של ביתכם. חוץ מזה, אתם גם אוהבים לחטוף תנומת צהריים מדי פעם כשיוצא לכם, ולא בא לכם שאור השמש הקופחת החודר מבעד לחלון יהרוס לכם את הכול. ומצד שני, חשוב לכם שהדירה לא תהיה אפלולית ושתוכלו להכניס קצת אור פנימה כשאתם רוצים. בקיצור, וילונות גלילה הם הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

במאמר זה ריכזנו עבורכם תשובות לחמש שאלות נפוצות בנושא, שכדאי שגם אתם תשאלו לפני שתבחרו את הווילון המתאים לכם ביותר.

מה היתרונות של וילון גלילה על פני וילון רגיל?

וילון גלילה נותן מענה יעיל במיוחד לצורך שלכם בהצללה שתשמור על פרטיותכם. בנוסף לכך, הוא תופס נפח מועט בלבד מאחר שהוא נאסף כלפי מעלה, באמצעות מנגנון שרשרת או מוט ובחלונות גדולים יותר אף במנגנון חשמלי. וילונות גלילה מיוצרים מחומרים חזקים ועמידים, ולכן לא נוטים להיהרס בקלות כמו וילונות דקיקים ועדינים יותר. הודות לקשיחותם, נוח מאד לנקותם.

מנגנון השימוש הקל של הווילון מאפשר פתיחה וסגירה נוחה, פשוטה וידידותית. פעולת הגלילה עצמה שקטה ולא תפריע לכם ברעשים בלתי רצויים. מבחינה זו, מדובר פעמים רבות בבחירה האידיאלית בעיצוב וילונות לבית או למשרד. ניתן לרכוש וילון גלילה לפי מידה בסטודיו לעיצוב וילונות, שיתאים את הווילון במיוחד עבורכם, באופן שייקח בחשבון וייתן מענה לצרכיכם הייחודיים.

האם וילון גלילה יכול להיות מעוצב, אסתטי ואיכותי?

בהחלט. אם בעבר התאפיינו וילונות גלילה בעיצוב כבד ומסורבל יחסית, הרי שבשנים האחרונות טכנולוגיית הייצור שלהם התפתחה באופן משמעותי וכיום ישנן שפע אפשרויות הדפסה שיספקו לכם וילון מעוצב יפהפה, אמנותי ואיכותי עם מגע מקורי ומיוחד משלכם. מומלץ במיוחד לפנות לסטודיו לעיצוב וילונות, שיוודא שהווילון הוא הנכון ביותר עבורכם, בכל המובנים המקצועיים הרלוונטיים: מסוג הבד, דרך הצבע וכלה בסגנון.

היכן ניתן להתקין וילונות גלילה?

בכל רחבי הבית. וילונות גלילה מתאימים לחדר השינה, לחדרי הילדים, לסלון, למטבח, לחדר האמבטיה ולשירותים.

אילו סוגי וילונות גלילה ישנם?

קיים מבחר גדול ומגוון של סוגי וילונות גלילה. בין הסוגים השונים ניתן למנות וילונות סאן סטריפ, דואט, סילואט, בד רשת ופליסה.

איפה כדאי לכם לקנות וילון גלילה?

מומלץ ביותר לקנות וילון גלילה בסטודיו לעיצוב וילונות שיאפשר לכם לבחור את סוג, צבע וסגנון הבד המתאימים לכם, יתאים את הווילון עבורכם באופן אישי, יעניק לכם ייעוץ מקצועי וילווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך: מקבלת ההחלטה בדבר הווילון הרצוי (סוג בד, צבע וסגנון), דרך לקיחה מדויקת של המידות וכלה בליווי בהתקנה עצמה.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר