מידע מקצועי

חשיבותם של הוילונות בעיצוב פנים

חשיבותם של הוילונות בעיצוב פנים

בעת חידוש המראה העיצובי של הבית או המשרד יש להתחשב באלמנטים רבים ובפרט בעיצוב הוילונות על מנת להשיג מראה מושך ואסתטי. המאמר יעסוק בחשיבות של העיצוב המקצועי המשלב וילונות.

הווילונות כפריט חיוני ועיצובי לבית ולמשרד

במעבר לבית או למשרד חדש, שיפוץ או שינוי המבנה הקיים יש לערוך חשיבה מקצועית לעיצוב שיחזיק לתקופה ארוכה ויעניק הזדמנות לשינוי. הבית או הדירה מייצגים למעשה את האדם ועיצוב המשרד את העסק ותדמיתו. כאשר העיצוב מעניק חלל מרווח, אלמנטים ייצוגיים וריהוט יוקרתי ומעוצב, כך הבית או המשרד יהיו מקום נוח ויעיל יותר למגורים או לעבודה.

עיצוב פנים המשלב וילונות מעוצבים יקנה לבית מראה מרענן וחדשני ולצד זה פרקטיות של הצללה ויופי. ייעוץ הניתן על ידי עיצוב ואדריכלות פנים יכול לעזור ולשלב אלמנטים אלו ואחרים בחוכמה. גם שילוב של שטיחים, פינות ישיבה, שולחנות, כיסאות וכד' צריכים להיות עיצוביים ונגישים באופן נוח ובד בבד להעניק אווירה חמה, נעימה וביתית.

כיצד נשלב את הווילונות בבית או במשרד?

עיצוב בתים פרטיים או עיצוב משרדים על ידי מעצבת פנים מומלצת ישדרגו את המבנים הללו. המעצבת תכין תכנית לפי מידות החדרים ולפי מטרתם ותציע את העיצוב הדרוש על פי התקציב שאתו מתעדים לעשות את השינוי. גם בבחירת וילונות מעוצבים למשרד, וילונות לסלון או וילונות לחדר ילדים נדרשת תכנית מסודרת והתאמה לריהוט, לצבע ולמטרה. למשל, בחדר הילדים הווילונות צריכים להיות מבד רחיץ כדי למנוע כתמים ויש להתאימם לשטח החלון. הווילונות הללו פשוטים יותר מווילונות הסלון כיוון שהילדים נוטים ללכלך שלא באשמתם. בסלון לעומת זאת הווילונות יהיו יותר ארוכים על מנת ליצור חלל גדול יותר וסוג הבד שלהם יהיה שונה יותר ויוקרתי בדרך כלל מסוג הסטה, הסטה עם מוט או משיכה. במשרד הווילונות יהיו מעוצבים על מנת לתת הצללה עם מוט גלילה או וילון ונציאני מאלומיניום או מעץ . לפיכך, יש לקבל ייעוץ מקצועי על הווילון המתאים על פי המטרה, המבנה והגודל.

עיצוב כפרי או אקלקטי

עיצוב דירות ובתים יכול להיות בסגנון מודרני, קלאסי, אקלקטי או כפרי. העיצוב הכפרי מעניק מראה נקי וחמים ומתבסס על עץ, אבן, ברזל ובדים. הסגנון יותר אמנותי ועדין והוא משלב בתוכו גוונים חומים ושמנת וריהוט בשילוב גוונים צבעוניים יותר ומתכות שונות עם פיתוחים וזוויות. בדרך כלל עיצוב כפרי מתאים לבתים עם חלל גדול, אך גם מתאים לדירות קטנות יותר.

לעומת זאת, העיצוב האקלקטי מתאים גם למשרדים והוא משלב סגנונות שונים היוצרים הרמוניקה בין ישן לחדש. בעיצוב כזה בא לידי ביטוי הטעם האישי והגשמת החלומות שלנו שיבואו לידי ביטוי בצבעים, בצורות, במרקמים וכד'. בכל עיצוב בו נבחר נוכל לשלב את הווילונות שיעניקו נפח וחן לבית או למשרד.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן