מידע מקצועי

טיפים קטנים לעיצוב הבית שלכם

טיפים קטנים לעיצוב הבית שלכם

אתם רוצים לעצב את הבית שלכם ותוהים איך עושים זאת? גם אם אתם חובבי עיצוב גדולים בעלי גישה עיצובית, וגם אם אתם מרגישים כי אין לכם כל קשר לעולם זה, דעו כי תוכלו בכוחות עצמכם לעצב את הבית שלכם. כדי לעצב מחדש את הבית אין כל צורך לסייד מחדש את החדרים, לשבור קירות ולבנות חדשים או להסתייע במעצבים.

כיום, יש לכם את היכולת להשקיע בעיצוב הבית שלכם ולהרוויח הרבה יותר! תוכלו לשלב בבית אלמנטים שונים התורמים רבות לאיכות החיים שלכם, ודרכם גם לעצב פינות שונות בבית. המשמעות? אתם משקיעים את כספכם ואת זמן העיצוב בתכלית כפולה: פונקציונאלית ועיצובית.

הרבה מעבר לעיצוב: וילונות

דרך הוילונות ניתן להבין כי השילוב בין פונקציונאליות ובין עיצוב הינו שילוב מנצח וכזה שמצליח. את הווילונות בבית שלכם אתם משלבים על מנת להבטיח שליטה בכניסת האור אל הבית שלכם, ובנוסף הם גם מאירים את החלל עם הטון העיצובי הקורן מהם.

הווילונות נוכחים בכל חדר וחדר בבית שלכם: בצמוד אל חלונות המטבח, בחדר השינה על מנת לסנן את קרני השמש בשעות הבוקר, ובחדר העבודה על מנת לבסס לעצמכם סביבת עבודה נעימה ומוארת במידה. כיום אתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של וילונות המגיעים בצבעים שונים, עיצובים שונים וחומרים שונים. העיצוב שלכם מתחיל כאן!

מערכות הושבה לחלל המרכזי בבית שלכם

לכל אחד מבני הבית מוקצה חדר משלו, אך לצד חדרים אלו ישנם גם חללים מרכזיים לכל בני הבית כשזה המרכזי ביותר הוא כמובן חדר הסלון. מעבר לכך שאתם אוהבים כבני משפחה להתכנס יחדיו בסלון לצפייה משותפת בטלוויזיה או לזמן איכות משותף, הרי שאתם גם אוהבים לארח בו.

שולחנות אוכל לסלון יכולות לשדרג פלאים את הסלון הביתי שלכם. לא אחת ישנה נטייה לחשוב כי עיצוב הבית מבוסס אך ורק על שיפוצים ארוכים ויקרים, אך בפועל תוכלו לשנות את נראות הסלון מן הקצה לקצה גם עם חידוש הרהיטים שלכם, כשבראשם מערכות הושבה נוחות מצד אחד, ומעוצבות מצד שני.

בטיחות לצד עיצוב: הסורגים

כעת ברור כי אתם יכולים לעצב את הבית שלכם גם באמצעות אלמנטים שונים שמטרתם הראשונית אינה עיצוב. נסו לחשוב לדוגמא על סורגים. כידוע, תפקידם של הסורגים הוא להעניק לכם הגנה. שילובם של הסורגים הקבועים על חלונות הבית מאפשר לכם ליהנות מראש שקט מדאגות בכל הקשור לפריצות ואפילו חלילה ממעידות של ילדכם במידה והם מתקרבים אל החלון.

אם פעם היה עליכם להשלים עם סורגים המגיעים בקו עיצובי אחיד וקר, כיום ניתן ליהנות מסורגים מעוצבים – גם אלו הקבועים וגם עם סורגים מתקפלים. כך, אתם גם זוכים באלמנט עיצובי בבית שלכם וגם באלמנט התורם רבות לבטיחות שלכם ושל ילדכם.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן