מידע מקצועי

טיפים שימושיים לעיצוב חדרי ילדים

טיפים שימושיים לעיצוב חדרי ילדים

במאמר זה נספק מידע על עיצוב חדרי ילדים. חדרי ילדים מורכבים ממספר רבדים: ריהוט, תפאורה, וילונות והתקני אחסון. מאמר זה ימקד בעיקר בארונות והתקני האחסון אך ישים דגשים קלים גם על יתר הרבדים. המאמר ילמד אתכם כיצד לבחור התקני אחסון לילדים בצורה מיטבית אשר תבטיח כי רכשתם את ההתקן הנכון לילד בגיל הנכון. בנוסף, ישים המאמר דגש על ההיבט העיצובי שבקביעת סוגי התכולה לחדרי הילדים.

התקני אחסון נדרשים לחדרי ילדים

יש לבחור ארונות ומגירות אך ורק ממחלקת הילדים בחנות הרהיטים. מחלקת הילדים מכילה מוצרים בטוחים לילדים אשר אינם מכילים חלקים חדים או מסוכנים מכל סוג אחר.

בנוסף, מדובר בהתקנים אשר המראה שלהם נראה כמו התקן לחדר ילדים – הן בשל הצבעים והן בשל הצורות של הדוממים השונים.

כך, למשל, לא תמצאו של ארונות עם קודקודים חדים או קצוות מחודדים, אלא רק מחומרים שלא יסכנו את הילדים שלכם.

בנוסף, יש לבחור בהתקני אחסון שמתאימים לחדר הילדים מבחינת מידות: קבעו מהו הקיר בו ייקבע הארון וערכו מדידות גובה ורוחב. ניתן גם להזמין מומחים מטעם חברת הרהיטים על מנת שיקבעו אם ניתן לחצוב בקיר.

חציבת ארון בקיר חוסכת לכם מקום רב ומאפשרת לילדים שלכם חדר גדול ומרווח.

יתר תכולת חדר הילדים

תפאורה

נדרשת תפאורה אשר תטביע את חותמה על החדר כחדר ילדים: שימוש באורנמנטים בהירים בעלי גוונים חלביים: ורדרד, לבן, עם דמויות ילדים ידועות. ניתן לבטא זאת הן על הטפטים לחדר הילדים, הן על הוילונות ואפילו בארונות: ניתן להזמין ארונות מודפסים בעיצוב זה על החלקים החיצוניים שלהם.

וילונות

וילונות לחדרי ילדים יכולים לשנות את כל העיצוב והמראה של חדר הילדים. ניתן למצוא מבחר רחב של וילונות המיועדים לחדרי ילדים אשר ישדרגו את עיצוב החדר ויעניקו מראה נוח, נקי ואלגנטי. לימס עיצובים בבד מציעה לכם את הסטנדרט הגבוה ביותר בעיצוב וילונות לחדרי ילדים.

ריהוט

יש לרכוש מיטת ילדים או לול, תלוי בגיל היילוד. מיטות נוער מעוצבות צריכות להיות מיטה מאובטחת עם קרש נגד נפילות. הקרש יכול להיות מוסר בגילאי 5-6 בממוצע, אך זה תלוי ברמת ההתפתחות של הילד מבחינה קוגנטיבית.
שונות – ניתן להוסיף לחדר הילדים מדבקת לחדרי ילדים, והתקנים ייעודיים כמו פינות יצירה: שולחנות וכסאות קטנים, והתקני תאורה בעלי עיצוב צורני המיועד לחדרים אלו, אותם ניתן לאתר במחלקת ילדים.

פופים לחדר הילדים

כיום, ניתן למצוא פופים מעוצבים עבור ילדים, לימס מציעה לכם מבחר רחב של פופים מעוצבים לחדרי ילדים, עיצוב מרשימים ומיוחדים שיהפכו את חדר הילדים לנוח, מזמין ומפנק.

 

סטודיו לימס מציג מבחר רחב של וילונות, פופים לילדים ופינות ישיבה בהתאמה אישית
למעבר לקטלוג מוצרים לחצו כאן

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן