מידע מקצועי

טרנדים לעיצוב וילונות לשנת 2020

טרנדים לעיצוב וילונות לשנת 2020

הבית שלנו הוא החלל שבו נתקבץ לנו מדי יום להתרווח ולשהות בחיק המשפחה. החלל יעטוף אותנו בריהוט ובשטיחים וגם בווילונות שיעניקו הרבה חום, תחושת הגנה ואווירה נעימה וחמה. על מנת לקבל את האווירה הייחודית הזו בחללי הבית ולרבות בחלל הסלון, נרצה להתאים וילונות אידיאלים בהתאם לסגנון ולחדשנות העיצובית. כמו כן, נבקש שהווילון שייבחר יווסת את האור והצל בחלל ויספק כמות ראויה של אור בכל שעות היום.

שנת 2020 מספקת חדשנות בכל מה שקשור בעיצוב וגם בעולם הווילונות נמצא את החידושים והטרנדים החמים ביותר. שנת 2020 מתקרבת לטבע בצעדי ענק ומחדירה אותו גם לחלל הבית. עיצוב וילונות משתלב עם ההרמוניה של הטבע ולכן וילונות בקווים ישירים בעלי גוון בהיר יהיו בחירה מושלמת. על מנת למצוא את הווילון החדשני שלכם עוד בטרם התחילה השנה, תוכלו להיעזר בסטודיו לעיצוב וילונות שמעורה בכל החדשנות והטרנדים וישמח להתאים לכם את הווילון המושלם.

סוגי וילונות

היום תוכלו למצוא מבחר רחב של ווילונות שיעניקו לכם את האווירה שאתם מבקשים בכל חדר בבית: וילונות לסלון, לחדר שינה, לחדר ילדים, למטבח וכו'. הווילונות המבוקשים במיוחד בשנת 2020 יהיו וילונות שמעניקים הרמוניה בשילוב החלל הפנימי והחיצוני. כמו כן, הם צריכים להיות פרקטיים, נוחים לשימוש ולספק את ההצללה האידיאלית, נוכל למצוא בניהם את: הווילונות ונציאנים, וילונות גלילה, וילונות בד, וילונות רומאים ועוד.

וילון רומי

הווילון הרומי הוא וילון קלאסי והוא מהווה פריצה בחדשנות העיצובית שלו גם השנה. וילונות רומיים משלימים את המראה הנקי והעדין ומשווים לחלל סגנון עיצוב כפרי. סגנון זה מכיל הרבה חומרי גלם מעץ וגוונים חמים, וילון רומי מגיע במלוא הדרו בגוונים חומים ובבד פשתן שמשרה אווירה מוגנת, משפחתית ורכה.

הכי טרנדי זה וילון מעוצב

וילונות מעוצבים מעניקים לכל חלל בבית או במשרד את המראה הכי יוקרתי ואיכותי שניתן לקבל. כל חדר יקבל בדיוק את העיצוב המתבקש באמצעות הווילון שסוכך והופך אותו לחלל נעים ומזמין. וילונות מעוצבים בכוחם לספק לחלל כל מראה שנבקש וליצור כל אווירה, באמצעות הגוונים, סוגי הבד וכמות ההצללה שהוא מספק.

בימינו, כשכל אחד מחפש שהפרטים בחלל יהיו מדויקים לצרכיו ולהיות ייחודי בסגנון שלו, קיים היצע רחב של וילונות מעוצבים. מומלץ לעצב את החלל בריהוט הקיים ורק בסיומו לבחור את הווילון שיתאים לו, הן בצבעים ובגודל והן בסגנון. אפשר לומר היום שווילון הוא פריט חובה, וויסות האור שלו בחלל הוא עניין קריטי שכן לא תמיד נוכל לנצל את החלל לכל מה שנרצה, אלמלא יהיה ווילון מתאים. הווילון הוא זה שייצור את האווירה הנכונה ויחדיר הרבה טאץ' וסטייל לכל חלל, וזה בעצם מה שאנחנו רוצים לא?

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר