מידע מקצועי

פופים מעוצבים לכלבים: הפינוק המירבי

פופים מעוצבים לכלבים: הפינוק המירבי

בדומה לבני האדם, גם הכלבים זקוקים לסביבת שינה נוחה ונעימה אשר תסייע להם מצד אחד לשמור על נמרצותם ומצד שני תאפשר להם ליהנות משינה מפנקת וממושכת. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פתרונות שינה המיועדים לכלבים, כאשר בין יתר הפתרונות המוצעים לכם תוכלו למצוא פופים לכלבים איכותיים המיוצרים מבדים נמתחים.

פופים לכלבים אלו נחשבים לעמידים במיוחד והם מלאים בפתיתי קלקר, כאשר היתרון המרכזי שלהם טמון בעובדה שהם שהפוף יודע להתאים את עצמו לתנוחת גוף הכלב. כמו כן, רוב הפופים לכלבים המשווקים כיום הינם פופים רחיצים הניתנים לכביסה.

מזרוני פוף מפנקים לכלבים

בין יתר סוגי הפופים המוצעים לכלביכם, תוכלו למצוא גם מזרני פוף מעוצבים המגיעים בעוביים שונים של עד 18 ס"מ. פופים אלו הינם בעלי מילוי של פתיתי פוליסטריאן מוקצף ואף הם כוללים ציפה עליונה רחיצה הניתנת להסרה למטרות כיבוס, ניעור וניקוי באמצעים שונים כגון: שואב אבק, גלגלת דביקה להסרת שערות וכדומה.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים פוף לכלב?

על מנת להבטיח לכלביכם שינה מפנקת, נעימה ובריאה, אנו ממליצים לכם להקפיד לרכוש פופים המיוצרים מבדים עמידים וחזקים היכולים להתמודד עם ציפרוני הכלב. כמו כן, חשוב לרכוש פופים המשנים את צורתם בהתאם לתנוחת הכלב ובכך מספקים לו מגע מפנק בכל תנוחה.

חשוב לבדוק גם שהפופים כוללים בתוכם חומר ייעודי עמיד לנוזלים וזאת על מנת שריחות שתן לא יידבקו בפוך גם לאחר כביסה. במידה ואתם בוחרים במזרני פוף חשוב לבדוק שמדובר במזרן בעל דופן עבה המותאמת לגודל וסוג הכלב.

פופים מעוצבים

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פופים מעוצבים המגיעים גם כריות פוף בגדלים שונים וגם כמזרני פופים לכלבים בעוביים שונים. העיצוב המיוחד של הפוף מושג בעיקר באמצעות עיצובי הציפה העליונה המכסה את מילוי כרית הפוף או מזרן הפוף, כאשר אתם יכולים לרכוש מספר ציפות המותאמות לגודל המזרן או כרית הפוף ולחדש לכלביכם את סביבת השינה שלו מעת לעת. עיצובי הציפה השונים כוללים סדרות שונות של הדפסים בגוונים שונים, לרבות, הדפסי כיתוב משעשעים על גבי הציפה. כמו כן, תוכלו למצוא ציפה לפופים המשלבת בתוכה פרווה רכה ונעימה, ממש בית מלון לכלבים.

הדפסי הציפה השונים לכריות הפוף או למזרני הפוף לכלבים, מאפשרים לכל אחד ואחת מבעלי הכלבים שביניכם ליהנות ממראה עיצובי מרשים ומיוחד המשדרג באופן משמעותי את סביבת השינה של כלביכם. את העיצובים השונים של הפוף ניתן להתאים אפילו לגוון השולט בסביבת מגוריכם ובכך להפוך את יחידת הפוף של הכלב לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של סביבת המגורים. כך שבמידה ובחרתם לאמץ כלב לא תאלצו להתפשר על הסגנון העיצובי בו השקעתם את מיטב כספכם.

ציפה לכריות פוף ומזרני פוף מגיעה בגדלים המותאמים לגודל הכרית ו/או המזרן והיא מגיעה במבחר מרשים של צבעים בסגנונות עיצוב שונים, החל מצבע אחיד עם הדפסים מקוריים, דרך ציפה בשילוב צבעים ועד לציפות מעוצבות בצורות גיאומטריות שונות.

 

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר