מידע מקצועי

פינות ישיבה בהתאמה אישית

פינות ישיבה בהתאמה אישית

משפצים, מחדשים או משדרגים את סביבת המגורים או העבודה? זה הזמן לדעת הכול על פינות ישיבה בהתאמה אישית.

פינות ישיבה הן הגדרה כוללת לכל סוגי מערכות הישיבה, החל מאותן מערכות ישיבה לסלון, דרך פינות ישיבה לחדרי העבודה בסביבת המגורים ועד לפינות ישיבה מעוצבות הנלוות לעיצוב חללים גדולים. פינות ישיבה בהתאמה אישית מיוצרות מחומרי גלם שונים הכוללים בין היתר את כל סוגי הבד האפשריים, את כל סוגי העור וחומרי גלם שונים מהם מורכבת ומיוצרת מערכת הישיבה (עץ מלא, אלומיניום, חומרים פלסטיים קשיחים וכדומה).

מהן פינות ישיבה בהתאמה אישית ולמי הן מיועדות?

פינות ישיבה בהתאמה אישית הן למעשה פינות ישיבה המותאמות באופן פרטני לכל חלל מגורים בו הן עתידות להיות מקומות וזאת בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון: גודל החלל, סוג פינת הישיבה וצרכי השימוש בה, הסגנון העיצובי של פינת הישיבה והתאמתו לעיצוב הכללי של חלל המגורים וכדומה.

היכן מייצרים פינות ישיבה?

פינות ישיבה בהתאמה אישית ניתן למצוא בכל סטודיו לעיצוב. סטודיו לעיצוב פינות ישיבה יכול לפעול באופן עצמאי או כחלק ממפעל ייצור ובית עסק המתמחה בתכנון, ייצור ומכירה של מערכות ריהוט מסוגים שונים

מה חשוב לבדוק לפני שמתכננים פינת ישיבה?

פינות ישיבה בהתאמה אישית הן פינות ישיבה המיוצרות בהתאם לצרכיו ודרישותיו של הלקוח ולכן חשוב לבדוק את מכלול הפרמטרים הנדרשים לייצור מערכת הישיבה בהתאם לפרמטרים המופיעים לעיל. כמו כן, חשוב לבדוק את נושא נוחות הישיבה והשכיבה על פינת הישיבה בהתאם לסוג המערכת וייעודה. בכל הנוגע לתחזוקתה של פינות ישיבה חשוב לבדוק את נושא עמידותו של חומר הגלם ממנו מיוצרת פינת הישיבה ואת נושא הסרת הריפוד (במידה ומדובר בריפוד בד) ואפשרויות הניקוי של מעטפת הריפוד.

חלק מפינות הישיבה המודרניות מגיעות עם כיסוי בד נשלף אותו ניתן להסיר בקלות ובנוחות וזאת לצרכי כיבוס הבד במכונת כביסה. מערכות ישיבה בהן מצויה מעטפת ריפוד מעור, מומלץ לנקות באופן קבוע באמצעות מגבוני בד לחים. כמו כן, תוכלו להיעזר בתכשירי ניקוי שונים אותם חשוב להתאים להרכב סוג הבד במידה ומדובר בסוג של פינת ישיבה מבד או בהתאם לסוג העור במידה ומדובר בסוג של פינת ישיבה מעור.

פינות ישיבה מודרניות

פינות הישיבה המודרניות מגיעות בעיצובים שונים היכולים להתאים לכל צרכי הישיבה/שכיבה הנחוצים לכם. בחלק מפינות הישיבה המודרניות תוכלו למצוא מנגנוני פתיחה וסגירה להצבת הרגליים, מערכות שמע מובנות בתוך פינת הישיבה (חיבור בלוטוס או WIFI לאמצעי מדיה שונים) ומקום מובנה להצבת כוסות וספלי שתייה. פינות ישיבה אלו ניתנות להתאמה אישית בהתאם לגודל פינת הישיבה הנחוצה לכם, כאשר בחלק גדול מהמקרים ניתן להתאים גם את גווני הבד העוטף את המערכת או את גווני סוג העור.

פינות ישיבה מעוצבות עם סטודיו לימס

סטודיו לימס מספק מגוון רחב של פינות ישיבה בהתאמה אישית באיכות ובמחיר ללא פשרות. אתם מוזמנים לצפות בקטלוג פינות ישיבה ולשאוב משם רעיונות לעיצוב פינת הישיבה שלכם. הסטודיו מתמחה גם בעיצוב וילונות ופופים מעוצבים.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן