מידע מקצועי

פינות ישיבה למרפסת – להתחיל את היום כמו שצריך

פינות ישיבה למרפסת – להתחיל את היום כמו שצריך

כל מי שרוכש כיום דירה בבניין, מחפש דירה עם מרפסת. כיום מרפסת היא חלק בלתי נפרד מכל תכנית בנייה של כל בניין. המרפסת מאפשרת לנו ליהנות מהאוויר הצח בפתחו של היום, לקרוא עיתון בניחותא, לנוח, לאכול ביחד. קיימים מגוון סוגים של פינות ישיבה. פינות ישיבה למשרד, לסלון, פינות לחדר הטלוויזיה וגם פינות ישיבה למרפסת. כל סוג מתאים מבחינה פונקציונאלית, לחלל בו הוא ממוקם.

פינות ישיבה מגיעות במגוון סוגים ועיצובים. ישנו ריהוט הגן שכולנו מכירים, הכולל מערכות ישיבה מפלסטיק, זכוכית, ראטן, קש וכדומה. מערכות אלה כוללות שולחן ומספר כיסאות תואמים, לפי גודלה של המרפסת.

לא הרבה מודעים לנושא אבל פינות ישיבה מעוצבות וריהוט לחצר ולמרפסת הן מערכות ישיבה מסוג אחר. מדובר בכורסאות מרופדות, במגוון סגנונות ודגמים, המספקים נוחות מקסימאלית לצד עיצוב יוקרתי ומעניין. פינות ישיבה למרפסת משדרגות כל מרפסת באופן אוטומטי והופכות אותה למקום שפשוט כיף להיות בו.

פינות ישיבה למרפסת – מבחר סגנונות

אם אתם מעוניינים לעצב את המרפסת שלכם בצורה מיוחדת, אם אתם רוצים ליצור חלל חיצוני נוח במיוחד, פינות ישיבה למרפסת הן הפתרון האידיאלי. לא משנה באיזה גודל המרפסת שלכם, את פינות הישיבה ניתן להתאים לכל שטח.

שטח גדול שפשוט חייבים צריך לנצל

אם יש לכם מרפסת גדולה ורחבה מאוד, תוכלו להתאים לה פינת ישיבה הכוללת שתי כורסות רחבות ומאסיביות לדוגמה, מרופדות בטוב טעם, בשילוב שולחן עץ יפה. ניתן גם לשלב בין כורסאות לבין פופים תואמים, שללא ספק יתרמו לאווירה הכיפית במרפסת שלכם ויהוו פתרון ישיבה מפנק ונוח במיוחד. בכלל, פופים הם פריט אידיאלי עבור כל מרפסת, אין זה משנה מה הוא גודלה. הם גם ישדרגו את המראה שלה וגם פשוט "יכריחו" אתכם לשבת במרפסת.

פחות שטח תוך ניצול מקסימאלי של האזור

גם אם יש לכם מרפסת בינונית, ניתן להתאים לה פינת ישיבה מדהימה, במידות אידיאליות. חשוב להגיע לחנות עם מידות מדויקות של המרפסת שלכם. עבור מרפסות שאינן גדולות, ניתן לרכוש פינות ישיבה זולה, המעניקות למרפסת אווירה מרגיעה ושאנטי, או פינות ישיבה פינתיות, שיאפשרו ניצול מקסימאלי של השטח.

ריפוד ייעודי שממנו מייצרים ריהוט גן ומרפסת מתאים לחלל החיצוני ועמיד בתנאי מזג האוויר השונים. גם הבסיס של פינות ישיבה מסוג זה יהיה מחומרים חזקים, כגון אלומיניום או עץ, שיחזיקו מעמד במשך שנים רבות. מומלץ לוודא כי הריפוד של פינת הישיבה ניתן לכיבוס, מה שיאפשר לכם לחדש את פינת הישיבה שלכם שוב ושוב.

פינות ישיבה למרפסת מאפשרות לכם איכות חיים בתוך המרפסת שלכם. לשבת בזוג, עם חברים ואפילו לבד, ליהנות מהנוף ומהאוויר הצח והכל בשיא הנוחות.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן