מידע מקצועי

בחירת וילונות ותריסים לחדר השינה

בחירת וילונות ותריסים לחדר השינה

עיצוב חדר השינה שלנו יכול לאפשר לנו לשפר את איכות השינה שלנו. אחד הדברים שהכי כדאי לשים לב אליהם כאשר אנחנו מעצבים את חדר השינה שלנו הוא איזה תריסים ווילונות נבחר לשים בחלונות החדר. הווילונות והתריסים שנבחר לשים בחלונות החדר השינה שלנו יוכל להשפיע על האופן שבו החדר יהיה אטום לאור השמש ולאורות מהרחוב – כך שתהיה לנו גם יותר פרטיות וגם יותר חושך שנרצה לישון.

איזה תכונות חשוב שיהיו לווילונות בחדר השינה שלנו?

התכונות שהכי חשוב שיהיו לווילונות בחדר השינה שלנו הם שהם יהיו אטומים לאור. אם אנחנו רוצים לישון טוב יותר אנחנו חייבים לשים בחלונות חדר השינה שלנו וילונות שיאטמו את החדר לאור שחודר מבחוץ מאורות הרחוב, אורות הרכבים החולפים וגם אורות השמש. יש אנשים שלא ישנים טוב ולא יודעים למה – עד שהם מבינים שבחדר השינה שלהם יש יותר מדי אור. חדר שינה שנכנס אליו יותר מדי אור מבחוץ הוא חדר שקשה יותר להירדם בו ולישון בו שנת לילה או שנת צוהריים איכותית.

איזה תכונות חשוב שיהיו לתריסים בחדר השינה שלנו?

בכל חדר בבית חשוב שיהיו תריסים – אך דבר זה חשוב במיוחד בחדרי שינה של ילדים. תריסים בחדר השינה של הילדים שלנו יכולים למנוע מהם ליפול חס וחלילה מהחלון אל מחוץ לבית לרחוב. כאשר אנחנו קונים תריסים חדשים לחדר השינה של הילדים שלנו חשוב שנשים לב שהם חזקים ואיכותיים. לא תמיד אנחנו חייבים לקנות תריסים חדשים ולעיתים עדיף להשקיע בפעולה של תיקון שלבים בתריסים, כי זה משתלם יותר מבחינה כלכלית וזול יותר משמעותית מאשר קנייה של תריסים חדשים לחלון.

וילונות לחדר שינה

למה חשוב שבכל חדר שינה יהיו וילונות ותריסים?

חשוב מאוד שבכל חדר שינה של מבוגרים, ילדים ותינוקות יהיו וילונות ותריסים כי זה יכול לאפשר לנו לשפר מאוד את מידת הביטחון ומידת איכות השינה שלנו בחדר. כולנו רוצים להרגיש הכי בטוחים בעולם בחדר השינה שלנו. לאנשים קשים להירדם (בכל גיל) כאשר חדר השינה שלהם לא אטום באופן מוחלט לאור מבחוץ. בין אם מדובר באורות של הרחוב או באור הטבעי של השמש – כאשר יש הרבה אור בחלל בו אנחנו ישנים אנחנו ישנים פחות טוב. התקנה של תריסים בנוסף להתקנה של וילון לאסתטיקה של החדר תשפר את איכות השינה שלנו.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו מעצבים את חדר השינה שלנו אנחנו צריכים לשים לב להרבה פרטים שונים. ככל שנשים יותר לב לפרטים השונים שיש בחדר השינה שלנו כמו איזה וילונות ותריסים יש בחלון, כך נוכל להתחיל לישון שעות רצופות יותר וארוכות יותר. ככל שנישן יותר שעות באופן רצוף מבלי להתעורר כך איכות החיים שלנו תשתפר בהתאם והתפקוד היומיומי שלנו יהיה הרבה יותר טוב.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן