מידע מקצועי

וילונות מעוצבים לחדרי הילדים

וילונות מעוצבים לחדרי הילדים

מדהים להבחין בשינוי העצום אותו יוצר כל פרט קטן בחדר, הוילון הוא בין הפרטים היוצרים נוכחות ושינוי משמעותי במראה פני החדר. חדרי ילדים שונים מיתר חללי הבית באופן מהותי מכמה בחינות, הן מבחינת רמת הבטיחות הנדרשת, העיצוב העמוס יותר, וכמובן, הגוונים העליזים יותר בדרך כלל.

כיצד נוכל לשלב וילונות בחדרי הילדים שיצרו עולם חדש ושונה אך מחמיא לחדר? מהי האווירה אותה אנו נדרשים לספק לחדר הילדים ומהו תפקידו של הוילון בתוכה.

אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר באופיו של חדר הילדים, בעיקר זה של הילדים הצעירים יותר, הוא באשליית הגודל אשר נוצרת כתוצאה מריבוי החפצים הצעצועים והריהוט המוגבה והרחב יחסית, כל אלה הופכים את חדר הילדים לצרים יותר ובעלי מראה "מסדרוני".

טכניקה פשוטה של הוספת וילונות לחדרי ילדים בסגנון תלוי בשלב או שני שלבים נמוכים יותר מבסיסו העליון של החלון בחדר יצרו באורך פלא אשליה של חדר רחב יותר, מצב שיצור ניגודיות ואיזון בין העומס הבלתי נמנע בחדר לבין האשליה האופטית המקטינה –השינוי המידי ישאיר אתכם בהלם באחריות!

אווירה שלווה ומרגיעה – יצירת תחושה של נינוחות בחדר הילדים

וילון בעל מרקם רך בגוון שמנתי ובתוספת פס בהיר בגוונים שונים ייצרו מראה בסגנון "אגדה" בחדר הילדים. כוון השמנת  עם גוון משולב ובהיר נוסף שיעניק אופי נעים ומרגיע לחדר הילדים, בדיוק אותו מענה הדרוש לחדר שנעים לחלום בו ונעים להתעורר בו.

במהלך שנות ההתפתחות הראשונות של הילד, חוש הראייה וחשק המישוש הם בין הראשונים והחזקים ביותר, שילוב וילון מעודן ויצירת חציצה חלקית והצללה חלקית תמתן את אור השמש הנכנס אל חדרו של הילד באור רך שאינו מסנוור אך עדיין אינו כזה אשר יוצר אפלולית מוחלטת.

מהי מידת ההצללה הנדרשת לחדר הילדים?

הורים רבים נוטים ליצור החשכה מוחלטת בחדרו של הילד, השארת מקור קל לכניסה של אור ואוויר נדרשת להתפתחות המוחית התקינה ועידוד פיתוח החושים והתחושות, היכולת להבין בין המעבר של יום ללילה ניתנת אך ורק באמצעות הבנת בסיסית של "אין אור" – "יש אור", הבנה התחלתית בסיסית אך חשוב אשר אינה דורשת השקעת משאבים יקרי ערך – רק וילון אחד "פשוט".

חלומות נעימים ובקרים רגועים – תרומת הוילון למעברים בין שינה לערות היא בדיוק הדרך הראשונית ביותר להתפתחות מוחית תקינה בקרב תינוקות וילדים צעירים בשנתם הראשונה.

יצירת אווירה באמצעות וילון או וילונות ניתנת באמצעות שילוב מחושב אשר מאופיין ביחסי גומלים עם העיצוב הכללי, יצירת מבנה עיצובי מזמין, באמצעות אלמנטים פשוטים כמו מוטות דקורטיביים ורומנטיים ובחירת סגנונות קלילים יעניקו לילד שלכם את אחת המתנות הנדירות שלא ניתן לקנותן בכסף – מתנת השלווה…

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר