מידע מקצועי

כך תשדרגו את השהות בגינת הבית

כך תשדרגו את השהות בגינת הבית

הבית שלנו הוא מעוז חפצנו. הבית הוא המקום אליו אנו מתעוררים בכל בוקר והמקום אליו אנו חוזרים לאחר שנגמר היום ולכן כל כך חשוב לנו שנוכל להרגיש בנעימות מירבית שאנו נמצאים בו. מחקר שנעשה בוושינגטון הראה
שבאזור בו אנשים בעלי בית פרטי מעדיפים לבלות את מנוחתם הוא חצר הבית/הגינה. אז אם גם אתם התברכתם בגינה כזאת, אנו בטוחים שאתם רוצים לדעת כיצד ניתן לשפר את השהות של האזור הכי אטרקטיבי בבית,לא ככה?

למה לשדרג את הגינה/החצר שלנו

חשוב להבין שחצר הבית ופנים הבית הם ישות אחת. במידה ואנו משדרגים את גינת הבית אנו באופן אוטומטי משדרגים את כל הבית. להשקיע בבית עצמו ולא להשקיע בגינה זה ממש לירות לעצמנו ברגל, כי החצר ופנים הבית תלויים זה בזה, ממש כמו גוף ונשמה. בנוסף לכך, גם כאשר באים אלינו אורחים אנו בדרך כלל נשב איתם בחצר(במיוחד בימי הקיץ בהם האוויר נעים ונוח) ולכן חשוב לנו לספק להם נוחות מירבית.

טיפים לשדרוג חצר הבית

יש כמה דברים עליהם נשים דגש כאשר אנו מחפשים שדרוג לחצר הבית שלכם:

פופים ופינות ישיבה

אחת הסיבות שאנחנו כל כך אוהבים את הישיבה בחצר הבית, היא האוויר הנקי והטהור שאנו נושמים. אין ספק שמספר פופים ירעננו וישדרגו את הגינה בצבעוניות ואווירת סתלבט שקל מאוד להתחבר אליה. בשורה התחתונה, אין כמעט אדם שפוי אחד בעולם שלא יסכים להיזרק בנוחות על פוף נוח ומעוצב, כאשר רוח נעימה נושבת על פניו.

הצללת הגינה

על מנת ליהנות בצורה מקסימלית מהשהות בגינה, אנו חייבים לספק הגנה טבעית מפני פגעי מזג האוויר. פרגולה מאלומיניום למשל, נחשבת לפתרון הצללה מעולה לכל תנאי מזג האוויר בשל עמידות גבוהה של חומר האלומיניום עם מפגעי מזג האוויר וכמו כן, דרישות התחזוקה הנמוכות הכרוכות בשימוש בה. במידה ושטח ההצללה הוא קטן,כמו במרפסת שמש למשל, תוכלו "להסתפק" באמצעי הצללה כגון גזיבו או סוכך למרפסת על מנת לפתור את הבעיה.

טיפוח הגינה

איך שלא נהפוך את זה, הנראות של פרחים ועציצים בגינה משפיעים על החוויה הכוללת בחצר. כשם שלא נרצה להיכנס לבית עם קירות מקולפים ורצפה מלאה כתמים, כך לא נרצה לשהות בגינה מוזנחת ולא מושקעת. במידה ואין לכם גנן אשר מועסק באופן קבוע לתחזוק הגינה תוכלו גם לחשוב על האופציה של צמחייה מלאכותית, אשר אינה דורשת תחזוקה מן הסתם. כמובן שאף יש לכם את האפשרות לטפל בגינה בעצמכם.

סיכום

אחרי שקראנו והבנו מהי החשיבות של השקעה בחצר הבית ומיקסום החוויה, כל מה שנותר לכם הוא לראות מהו התקציב העומד לרשותכם ומה באמת חסר לך על מנת לחוות סיפוק אמיתי מחצר הבית כאשר תביטו בה.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן