מידע מקצועי

עיצוב ותכנון מערכות ישיבה מבד

עיצוב ותכנון מערכות ישיבה מבד

מערכות הישיבה של היום מביאות אתן סטייל ואיכות ברמה גבוהה. אם בעבר הוצע לנו מספר מצומצם מאד של אפשרויות, הרי שהיום נדמה שהאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות ובכל הקשור לתחום מערכות הישיבה ניתן למצוא מבחר עצום מהן. מערכות ישיבה מבד נחשבות לפופולאריות ולא בכדי. הן משתלבות נהדר לצד הרהיטים האחרים, הן תורמות לנראות החלל ובעיקר לנראות הסלון שבו הן נמצאות וגם קל מאד לשמור על ניקיונן (תחזוקתן פשוטה יחסית).

פונקציונאליות היא מילת המפתח

עיצוב מערכת ישיבה, כמו מערכות ישיבה מבד, נעשה על ידי סטודיו לעיצוב בבד, המכיר היטב את סוגי הבדים השונים ויודע כיצד לשלב אותם כהלכה במערכות הישיבה. תכנון מערכת ישיבה מבד מצריך התייחסות לפרמטרים רבים, ולו כדי לאפשר ללקוחות המעוניינים בכך, ליהנות מפתרון בהתאמה מלאה שניתן יהיה ליהנות ממנו לאורך זמן. הפרמטר הראשון הוא הפונקציונאליות שלהן. מסוגננות, יפות ומושקעות מאד מבחינה עיצובית, אם לא נקלח בחשבון עניין הנוחות, הרי שאותה מערכת ישיבה שעוצבה ותוכננה עבור הלקוח לא תוכל לספק לו את המענה הנדרש וסביר שהוא ירצה להחליפה בפתרון אחר, חדש.

הסטייל והעיצוב

נקודה נוספת, הנלקחת גם היא בחשבון על ידי כל סטודיו לעיצוב בבד, המתמחה בשירותי עיצוב מערכות ישיבה מבד, הוא עניין הנראות. מערכת הישיבה, מעבר להיותה רהיט שימושי מאד בסלון, היא יכולה לשמש כאלמנט עיצובי לכל דבר התורם לא מעט לעיצובו הכולל של החלל. ולכן, עליה להיות אסתטית מאד, מסוגננת ולהביא אתה אל המרחב אמירה עיצובית כלשהי. את מערכות הישיבה אפשר לעצב במגוון רחב של סגנונות עיצוב. הן יכולות להיות בסגנון מודרני חדשני מאד, הן יכולות להיות בסגנון קלאסי או בסגנון כפרי לטובת עיצוב בתים פרטיים בצורה המושלמת ביותר. מה שעושה את ההבדל פעמים רבות הוא סוג הבד והאלמנטים המשולבים בו.

איכות הבד

איכות הבד שבוחרים למערכת הישיבה היא נקודה חשובה לא פחות מאחרות, והיא נלקחת בחשבון במסגרת תכנון מערכת ישיבה מבד. מכיוון שאיננו נוהגים להחליף את מערכות הישיבה שבביתנו בתדירות גבוהה אלא עושים זאת אחת למספר רב מאד של שנים, על הבד להיות איכותי, חזק ועמיד. כזה שניתן לנקות אותו בקלות, כזה שלא צובר כתמים או לכלוך במהירות וגם כזה שאיננו נשחק עם השנים. נכון, מדובר בתהליך טבעי שלא תמיד ניתן למנוע אותו, אולם כיום בזכות איכות הבד הגבוהה מאד, הוא שומר על המראה הנהדר שלו למשך שנים ארוכות ולא מתבלה.

לסיכום

ניתן למצוא כיום בחנויות השונות מבחר נהדר של מערכות ישיבה העשויות מבד. חלקן נחשבות לאיכותיות מאד ומסוגננות וחלקן פשוטות. הסוד הוא להגדיר את הצרכים ולמצוא את מערכת הישיבה העונה עליהם במדויק. סטודיו מקצועי ומנוסה בתחום יידע כיצד לתכנן ולעצב נכון את מערכת הישיבה כך שזו תספק את המענה המושלם לכל לקוח, המעוניין בה.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן