מידע מקצועי

עיצוב חדרי שינה באמצעות וילונות מעוצבים

עיצוב חדרי שינה באמצעות וילונות מעוצבים

כאשר מחליטים לעצב מחדש את הבית או אפילו רק חלק ממנו, ישנו שלב שאמור להיות מהנה ומיוחד הרבה יותר והוא עיצוב של חדר השינה. מדובר בחדר חשוב ומיוחד ביותר בבית – החדר הזוגי והפרטי של זוג ההורים, שבו הם יכולים למצוא את המנוחה והשקט שלהם, להשאיר מחוץ לדלת את טרדות היומיום, השגרה והמשפחה ושם הם יכולים ליהנות באופן מושלם מזמן זוגי לחלוק חוויות, לשוחח ולהחליט החלטות חשובות.

זו הסיבה שהתחום של עיצוב חדרי שינה מקבל בשנים האחרונות חשיבות גבוהה מאד בקרב לקוחות רבים. אחת האפשרויות הטובות והמתאימות ביותר לעיצוב חדר השינה או לפחות לשנות את האווירה והמראה היא באמצעות הוספת וילונות מעוצבים ומיוחדים המתאימים לחדר השינה.

כיום ישנן אפשרויות רבות להשיג וילונות מעוצבים בהזמנה אישית אשר יתאימו בדיוק לעיצוב כל חדר שינה על פי ההעדפות של בני הזוג והטעם האישי שלהם. במידה והם ייעזרו באיש מקצוע מהתחום של עיצוב חדרי שינה הוא יוכל לכוון אותם ולתת להם רעיונות אילו סגנונות של וילונות עשויים להתאים לחדר השינה שלהם ומה הכיוון העיצובי שיתאים.

מה כדאי לדעת על עיצוב חדרי שינה?

כאשר מעצבים חדר שינה מדובר בכמות רהיטים קטנה שצריך לסדר ולארגן בחוכמה במרחב והחלל של החדר. החוכמה היא לנצל באופן מלא את השטח והחלל מבלי שיהיו שטחים מבוזבזים או כאלה שיישארו לא מנוצלים. חשוב מאד לבדוק את המידות של החדר, את המידות של כל הרהיטים שרוצים למקם ברחבי החדר ולהתחשב בנתונים הקשורים בחדר עצמו – שקעים של חשמל, כיווני אוויר, דלתות וחלונות, ארונות ושידות וכו. כך אט אט עיצוב החדר ירקום עור וגידים וזהו בעצם התהליך של עיצוב חדרי שינה.

כיום ניתנת תשומת לב רבה לשילוב נכון של וילונות מעוצבים – מה שלא היה כה נפוץ עד לפני כמה שנים. וילונות בכלל ו-וילונות מעוצבים בפרט מקבלים כיום עדנה חדשה ואנשים רבים מעוניינים להכניס צבע, עיצוב ומשמעות לחדר השינה שלהם על ידי הוספת וילון מעוצב וכזה שיהיה ייחודי ומקורי רק להם ולחדר השינה שבבית שלהם. מלבד התפקיד של הסתרת אור השמש מבחוץ הוילון מקבל תפקיד עיצובי בדיוק כמו שאר הפריטים, החפצים והרהיטים בחדר.

עיצוב אישי ועצמאי של חדר שינה

אפשר בהחלט להבין את התחום של עיצוב חדרי שינה ולנסות לעצב את חדר השינה באופן עצמאי. כאשר מחליטים לבחור וילונות מעוצבים אפשר לדבוק בסגנון העיצובי הנבחר, לבחור בגוון של צבע שכבר קיים בחדר ולהפוך את הווילון לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל ומהמראה הסופי של החדר כולו. וילונות מעוצבים משרים אווירה נעימה ואפילו רומנטית והרי ידוע שחדר השינה של בני הזוג מתפקד גם בתור המקום האינטימי והפרטי שלהם.

לימס מציגה בפניכם קטלוג עשיר ומגוון של וילונות מעוצבים.
החברה מתמחה בעיצוב וילונות לכל חלל בבית החל מחדר השינה, דרך הסלון והמטבח ועד לחדר הילדים.

למעבר לקטלוג וילונות מעוצבים מבית לימס לחצו כאן

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן