מידע מקצועי

פינת שאנטי - פינות ישיבה זולה

פינת שאנטי – פינות ישיבה זולה

רבים כבר הבינו את היתרונות הרבים של פינת שאנטי- פינות ישיבה זולה. מלבד היותה מקום ישיבה נוח, היא יוצרת אווירה טבעית ומשחררת, מאפשרת חיבור לטבע, וכל זה – תמורת מחירה סביר בהחלט. לפינות ישיבה זולה בסגנון שאנטי אלמנטים ייחודיים ההופכים אותה להיות שונה מכל מערכת ישיבה סטנדרטית אותה אתם מכירים.

מהם האלמנטים הללו? או איך ניתן ליצור פינת שאנטי / זולה? את התשובות לכך תוכלו לקבל במאמר שלפניכם.

1. פינות ישיבה זולה נוחה ומרווחת

זהו תנאי ראשון של עיצוב פינות ישיבה זולה. ללא זה, הפינה יכולה להיות כל דבר אחר, רק לא פינת זולה. מעצם היותה פינת ישיבה בעיצוב של שאנטי, עליה להעניק למשתמש חוויה של רוגע ונוחות מקסימלית.

פינות ישיבה זולה מאפשרת לכל אחד להיזרק עליה כמו בחוף ים, ולהירגע בה מיום ארוך ומעייף. מה שמאפשר את הישיבה הנוחה והמרווחת הם המזרנים שבאים על גבי העץ. לנוחות מושלמת ניתן להוסיף אליהם בכיף ובשמחה גם כריות צבעוניות ונוחות, שמיכות נעימות וכל מה שכיף לכם להתפנק בו.

2. אווירה טבעית ומשוחררת

פינות ישיבה זולה מאופיינת בטבעיות. ניתן לומר שהיא בדיוק ההיפך ממה שמסמל רשמיות. בשונה מכיסאות נוקשות העשויות ממתכת או מפלסטיק, פינת הזולה עשויה ממזרנים, ובנויה לישיבה נמוכה. צורת הישיבה כזו מאפשרת שחרור ורוגע, ויוצרת אווירה חברית נעימה ומשוחררת, נטולת רשמיות.

אווירה כזו מועילה ותורמת מאד לכל מפגש שהוא. בין אם מדובר במפגש חברים, בני משפחה  או צוות עובדים. להשלמת האווירה הטבעית והבלתי שגרתית, תוכלו להוסיף: שולחנות קפה קטנים, מחלצות ושטיחים, משחקי שולחן (שש בש), נרגילות ועוד. הכל כיד הדמיון הטובה עליכם, כפי שאמרנו כבר, בתהליך עיצוב פינות ישיבה זולה אין כללים נוקשים.

3. מראה נעים לעין

רבים רואים בטעות את פינת הזולה בבית או בחצר, כמקום מוזנח שניתן לזרוק אליו את כל השמאטעס. פינה זו אמנם לא חייבת להיות בדגש על עיצוב יוקרתי ומפואר, ויכולה להכיל אלמנטים של עיצוב עממי נעים וכמובן מזמין.

אולם מכאן ועד להזנחה ולכלוך – הדרך ארוכה. ההיפך הוא הנכון, ככל שפינת הזולה תהיה אסתטית ומזמינה יותר, יהיה ניתן ליהנות ממנה באופן מושלם. מסיבה זו, על פינת ישיבה זולה להיות נקייה ומסבירת פנים, כמו שאר חלקי הבית, ואף יותר.

4. ריהוט איכותי ומשובח

פינת שאנטי – פינות ישיבה זולה אינה אמורה לשדר יוקרה ועל הרהיטים להיות בקו פשוט ונעים. אולם, אין זה אומר שניתן להכניס לשם רהיטים שסיימו את תפקידם, כמו: שולחן או כיסאות מקרטעים, כריות קרועות וכדומה.

להיפך, רצוי שתהיה מורכבת מרהיטים איכותיים מעץ מהגוני מלא, או מסוג אחר של עץ מלא. על הרהיטים הנלווים לספסלי הזולה, כמו: שולחן הקפה והכיסאות  להיות נמוכים. בצורה כזו תוכלו ליצור מראה שאינו רשמי, אך גם איכותי ומעוצב בסגנון ייחודי ומעניין.

אלמנטים שהוזכרו במאמר זה, המאפיינים את פינות הזולה, יסייעו לכם להרכיב אחת כזו משלכם בבית או בגינה, וליהנות מהיתרונות הרבים שהיא מציעה. אצלנו בסטודיו לימס תוכלו למצוא מגוון ענק של פינות ישיבה זולה במבחר רחב של בדים, צבעים, דוגמאות וסגנונות. כל פינות הישיבה שלנו נתפרות בסטודיו תוצרת כחול לבן. למידע ופרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר