מידע מקצועי

איך בוחרים וילונות לחדרי שינה?

איך בוחרים וילונות לחדרי שינה?

ישנם הרבה מאוד סוגי וילונות לחדרי שינה, איך בוחרים את הסוג המתאים לצרכים שלכם בדיוק?

וילונות הן אחד הפריטים העתיקים ביותר בעיצוב הבית, הוילונות עונים על מספר צרכים, הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט העיצובי. בהיבט הפרקטי הוילונות יכולים לסייע במיסוך וביצירת פרטיות מול העולם מחוץ לבית והדירה או על קיר השקוף במשרד, וילנות יכולים לסייע גם בהצללה בשעות השינה כאשר החלון אינו בעל תריס מובנה ומעוניינים בצמצום חדירה האור לשיפור איכות השינה.

וכמובן יש את ההיבט העיצובי, אם מסתכלים על חלל כמו לדוגמא חדר שינה, הרי שישנם מספר פריטים שמעצבים אותו משפיעים על העיצוב שלו כמו מיטות, שולחנות, ארונות, שטיחים, ריצוף וגם כמובן הווילונות. הרבה מאוד אנשים משקיעים בעיצוב מיטות ובעיצוב הריצוף אולם שוכחים את הקירות שמהווים הפריט העיצובי הבולט והמשמעותי ביותר באחוזי הנוכחות בחלל חדר השינה. במידה ואינם מעוניינים להתעסק בצביעת הקירות, הדרך הנכונה והפשוטה ביותר לעצב את הקירות היא באמצעות הוספת וילונות מעוצבים שישדרו את האווירה שאתם מעוניינים בה.

את הווילון המתאים לכם תוכלו למצוא אצלנו בסטודיו לימס, סטודיו לעיצוב פינות ישיבה, וילונות ופופים ייחודיים. אצלנו בסטודיו מעצבים מספר רב של וילונות לחדרי שינה מדוגמאות שעשויות כל אחת בנפרד לענות על הצרכים שלכם, הן ברמה העיצובית והן ברמה הפרקטית.

למה לשים לב כאשר באים לקנות ווילונות לחדרי שינה בסטודיו לימס?

גודל החלון

חשוב מאוד להגיע עם מדידה מסודרת של החלון, מדידה מראש של החלון תסייע להתאמה מדויקת יותר של הווילון לצרכים שלכם. כמו כן, חשוב לבדוק לא רק את גודל החלון אלא גם את צורת הקירות בקרבת החלון, והמרחק לתקרה ולרצפה, כמו גם לקירות הסמוכים או החפצים הקרובים כמו ספה או מיטה, שולחנות וכל דבר שעלול להפתיע אתכם בזמן תליית הווילון ולהוות הפרעה בעת תליית הווילון.

הצורך הפרקטי

בדרך כלל ווילון לא קונים רק ליופי אלא גם לצורך פרקטי מסוים, יש צורך להגדיר מראש האם אתם מעוניינים בווילון שיימסך את האור לחלוטין, או שמא אתם צריכים ווילון שלא יספוק בצורה משמעותית אדים ויתקפל למינימום נוכחות בעת הצורך כמו ווילון במטבח.

החלום העיצובי

על מה אתם חולמים? האם אתם חולמים על עיצוב רומנטי, אולי עיצוב יותר קלאסי או שמא עיצוב בסגנון הייטק? לכל אחד מהסגנונות האלה יש להתאים סגנון אחר של ווילון, הגדרת הציפיות מראש יסייע לכם לקבל בדיוק את הווילון שימלא את הצורך העיצובי שלכם.

צבעים

באיזה צבע אתם רוצים את הווילון, שימו לב לריהוט מסביב, אין טעם להתמקד בריהוט מאוד אם הוא זמני, אולם יש לשים לב להרמוניה הצבעונית שיצור הווילון ולפוטנציאל שיהיה בשימוש שלו במקום אחר במידה ותשנו ריהוט בקרוב וכו'.

מחפשים עוד?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ נשמח שתצרו עמנו קשר

    דילוג לתוכן